Löydä vastaus kysymykseen

Monet saamistamme kysymyksistä ovat samankaltaisia joten keräämme vastaukset niihin tänne. Valitse kategoria etsiäksesi vastaus kysymykseesi. Ellet löydä vastausta, ota meihin yhteyttä.

Takaisin

Kysymykset ja vastaukset - Toimitus

Vaikuttaako Corona / COVID 19 toimitukseen?

Vastaukset:

Tällä hetkellä Corona / Covid 19-virus ei vaikuta toimitusaikoihimme.

Olen jo tilannut, milloin saan tilaukseni?

Vastaukset:

Tilausvahvistuksestasi käy ilmi toimitusaika x-y arkipäivät, arkipäivät lasketaan tilauspäivästä alkaen.
Kotiinkuljetuksessa PostNord ei aina ota yhteyttä etukäteen ennen toimitusta. Jos ketään ei ollut paikalla jättää PostNord yhteydenotto pyynnön.
Jos olet valinnut toimituksen asennuskorjaamolle tai yritykselle voit seurata lähetystä linkistä jonka lähetämme sinulle sähköpostiisi.
Lähetyksen seurantanumeron saatte tilauksessanne ilmoittamaanne sähköpostiin, voitte seurata lähetyksen kulkua www.postnord.fi kotisivulta tällä seurantanumerolla.

Huomioi,  joillekin paikkakunnille ei ole jokapäiväistä kuljetusta, tällöin toimitus viivästyy jonkin verran. Kiireisimpänä kevät-talvisesonkina voi toimitus viivästyä muutaman päivän.

Päivitetty 2018-09-28

En ole vielä tilannut, mikä on renkaiden toimitusaika?

Vastaukset:

Toimitusaika jokaisen tuotteen mukaisesti. Toimitusaika ilmoitetaan arkipäivisin tilauspäivästä  alkaen.

En halua toimitusta kotiosoitteeseeni, käykö se?

Vastaukset:

Toimitukset tilauksiinne ainoastaan Suomen rajojen sisäpuolella. Toimituksia ei Ahvenanmaalle. 

Toimitus on mahdollista saada jollekin kotisivuillamme olevista asennuskorjaamoista  tilatessasi heiltä renkaiden asennuksen autoosi. Huomioi, asennuskorjaamoja ei voi käyttää ainoastaan noutopisteinä.
Voimme toimittaa tilauksesi toiseen osoitteeseen (esim. työosoitteeseesi tai jollekin toiselle korjaamolle) kun maksat tilauksesi Master Card tai Visa kortilla. 

Huom.  emme voi muuttaa toimitusosoitetta jos tuotteet lähteneet varastoltamme. 

Miksi en voi seurata tilaustani lähetysnumerolla jonka sain

Vastaukset:

Useinmiten kun saamme kysymyksen miksi tilausta ei voi seurata lähetysnumerolla joka ilmoitettu, johtuu se siitä että lähetystä ei ole vielä skannattu rahdinkuljettajan terminaalissa.  
Lähetystä voidaan seurata lähetysnumerolla aikaisintaan kun se on saapunut Suomeen.
Jos sinulla on ongelmia seurata omaa lähetystäsi, olet toki tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun.