Löydä vastaukset kysymyksiin
Monet saamistamme kysymyksistä ovat samankaltaisia, joten olemme koostaneet niihin vastaukset tänne. Valitse kategoria etsiäksesi kysymykseesi vastaus. Ellet löydä vastausta, ota meihin yhteyttä.
Kysymykset ja vastaukset - Toimitus
Vaikuttaako korona/COVID-19 toimitukseen?
Tällä hetkellä korona/COVID-19-virus ei vaikuta toimitusaikoihimme.
Olen jo tehnyt tilauksen. Milloin se saapuu?
Tilausvahvistuksestasi käy ilmi toimitusaika muodossa “x-y arkipäivää”. Arkipäivät lasketaan tilauspäivästä alkaen.
Kotiinkuljetuksissa PostNord ei aina ota yhteyttä etukäteen ennen toimitusta. Mikäli ketään ei ole paikalla, jättää PostNord yhteydenottopyynnön. Tavallisimmin se ottaa yhteyttä viimeistään päivää ennen toimitusta.
Jos olet valinnut toimituksen asennuskorjaamolle tai yritykselle, voit seurata lähetystä linkistä, jonka lähetämme sinulle sähköpostiisi.
Lähetyksen seurantanumeron saat tilauksessasi ilmoittamaasi sähköpostiin. Voit seurata lähetyksen kulkua www.postnord.fi-sivustolla tällä seurantanumerolla.
Huomioithan, että joillekin paikkakunnille ei ole saatavilla päivittäistä kuljetusta. Tällöin toimitus viivästyy jonkin verran. Kiireisimpänä kevättalvisesonkina toimitus voi viivästyä muutaman päivän.
En ole vielä tehnyt tilausta. Mikä on renkaiden toimitusaika?
Toimitusaika riippuu tuotteesta (päivät on ilmoitettu tuotteen hinnan alla) Toimitusaika ilmoitetaan arkipäivisin tilauspäivästä alkaen.
En halua toimitusta kotiosoitteeseeni, käykö se?
Tilaukset toimitetaan ainoastaan Suomen rajojen sisäpuolella. Ei toimituksia Ahvenanmaalle.
Toimitus on myös mahdollista saada jollekin kotisivullamme listatuista asennuskorjaamoista tilatessasi siltä renkaiden asennuksen autoosi. Huomioithan, ettei asennuskorjaamoja voi käyttää ainoastaan noutopisteinä.
Voimme toimittaa toiseen osoitteeseen (esim. työosoitteeseesi tai korjaamolle ,jota yleensä käytät). Tämän voit valita kassalla ostosta suorittaessasi.
Huom. Emme voi muuttaa toimitusosoitetta, mikäli tuotteet ovat jo lähteneet varastoltamme.
Miksen voi seurata tilaustani saamallani lähetysnumerolla?
Saadessamme kysymyksen koskien sitä, miksi tilausta ei voi seurata ilmoitetulla lähetysnumerolla, on kyse yleensä siitä, ettei lähetystä ole vielä skannattu kuljetusyhtiön terminaalissa.
Lähetystä voidaan seurata lähetysnumerolla aikaisintaan siitä hetkestä, kun se on saapunut Suomeen.
Jos sinulla on ongelmia seurata omaa lähetystäsi, olet toki tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.