Löydä vastaukset kysymyksiin

Monet saamistamme kysymyksistä ovat samankaltaisia, joten olemme koostaneet niihin vastaukset tänne. Valitse kategoria etsiäksesi kysymykseesi vastaus. Ellet löydä vastausta, ota meihin yhteyttä.

Takaisin

Kysymykset ja vastaukset - Tilaus

Tein tilauksen mutta en ole saanut tilausvahvistusta, mitä teen?

Vastaus:

Useimmiten kun asiakas ei ole saanut tilausvahvistustaan, on asiakkaan sähköposti tulkinnut sen roskapostiksi. Ennenkuin otat yhteyttä meihin, tarkista jos tilausvahvistuksesi on joutunut roskapostiisi. 

Jos tilausvahvistuksemme on luokiteltu roskapostiksi ja sinulla on mahdollisuus merkitä, että viesti ei ole roskapostia, niin poista roskapostiluokitus. Tämän tarkoituksena on varmistaa, että saat meiltä tulevia sähköposteja. Viestit voivat sisältää esimerkiksi toimitustietoja tai tietoja lähetysnumerolla, kun tilauksesi lähetetään sinulle.

Ellet löydä tilausvahvistusta roskapostistasikaan voit tietenkin ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme info@rengas365.fi

Toinen syy voi olla, että asiakas on kirjoittanut tilaukseensa väärän sähköpostiosoitteen.