Löydä vastaus kysymykseen

Monet saamistamme kysymyksistä ovat samankaltaisia joten keräämme vastaukset niihin tänne. Valitse kategoria etsiäksesi vastaus kysymykseesi. Ellet löydä vastausta, ota meihin yhteyttä.

Takaisin

Kysymykset ja vastaukset - Tilaus

Tein tilauksen mutta en ole saanut tilausvahvistusta, mitä teen?

Vastaukset:

Useimmiten kun asiakas ei ole saanut tilausvahvistustaan, on asiakkaan sähköposti tulkinnut sen roskapostiksi. Ennenkuin otat yhteyttä meihin, tarkista jos tilausvahvistuksesi on joutunut roskapostiisi. 

Jos sinulla on mahdollisuus merkitä ettei viesti ole roskapostia niin tee se mielellään. Tämä varmistaa että saisit tulevat sähköpostiviestit meiltä.  Viestit RENGAS365:ltä voivat sisältää esimerkiksi lähetystietoa tai tietoa lähetysnumerosta kun olemme lähettäneet tilauksesi sinulle. Myös laskut tulevet sähköpostiisi. 

Tilauksenne yhteydessä antamanne sähköpostiosoite voi olla myös virheellinen.  Tällöin teidän on myös otettava yhteyttä Avarda luotonantajaan oikeasta sähköpostiosoitteestanne koska he lähettävät laskut sähköpostiin. 

Ellet löydä tilausvahvistusta roskapostistasikaan voit tietenkin ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme info@rengas365.fi