Löydä vastaukset kysymyksiin
Monet saamistamme kysymyksistä ovat samankaltaisia, joten olemme koostaneet niihin vastaukset tänne. Valitse kategoria etsiäksesi kysymykseesi vastaus. Ellet löydä vastausta, ota meihin yhteyttä.
Kysymykset ja vastaukset - Laskut ja osamaksut
Mitä teen, en ole saanut laskua?
Lasku lähetettiin sähköpostiisi samana päivänä kun tuotteet lähetettiin Laholmista/Rengas365 varastosta. Voisitteko tarkistaa roskapostinne ja ellei lasku löydy sieltä, voisitteko ottaa yhteyttä Avarda asiakaspalveluun.
Sähköposti: asiakaspalvelu@avarda.fi
Puhelinnumero: 09-253 27 100
Omat Sivut: omatsivut.avarda.fi
Olen valinnut maksutavan tilin kautta - milloin ensimmäinen lasku saapuu?
Ensimmäinen lasku tilauksestasi ja tilillä suoritettavasta maksusta lähetetään sähköpostitse 17. päivänä, laskun eräpäivänä seuraavan kuukauden 3:s päivä.
Esimerkki 1: Tilauksesi lähetetään meiltä 20. marraskuuta, täten ensimmäinen laskusi tulee 17. joulukuuta mennessä eräpäivänä 3:s tammikuuta.
Esimerkki 2: Tilauksesi lähetetään meiltä 2. helmikuuta, ensimmäinen lasku saapuu 17. helmikuuta ja eräpäivä on 3. maaliskuuta.
Ellet ole saanut laskua tai muissa laskutuskysymyksissä – ota yhteyttä Avardaan:
Sähköposti: asiakaspalvelu@avarda.fi
Puhelinnumero: 09-253 27 100
Omat Sivut: omatsivut.avarda.fi
Olen valinnut Avarda laskun, mutta haluankin osamaksu vaihtoehdon, miten menettelen?
Voit maksaa koko laskusumman kerralla tai myöhemmin hakea maksun jakamista pienempiin osiin, jolloin ostosi siirretään tilille. Pienin maksettava osamaksu summa ilmoitetaan laskussa. Ota yhteyttä Avardaan, jos jokin on epäselvää.
Sähköposti: asiakaspalvelu@avarda.fi
Puhelinnumero: 09-253 27 100
Omat Sivut: omatsivut.avarda.fi