Löydä vastaukset kysymyksiin

Monet saamistamme kysymyksistä ovat samankaltaisia, joten olemme koostaneet niihin vastaukset tänne. Valitse kategoria etsiäksesi kysymykseesi vastaus. Ellet löydä vastausta, ota meihin yhteyttä.

Takaisin

Kysymykset ja vastaukset - Laskut ja osamaksut

Mitä teen, en ole saanut laskua?

Vastaus:

Lasku lähetettiin sähköpostiisi samana päivänä kun tuotteet lähetettiin Laholmista/Rengas365 varastosta. Voisitteko tarkistaa roskapostinne ja ellei lasku löydy sieltä, voisitteko ottaa yhteyttä Avarda asiakaspalveluun. 

Sähköposti: asiakaspalvelu@avarda.fi
Puhelinnumero: 09-253 27 100
Omat Sivut: omatsivut.avarda.fi 

Olen valinnut maksutavan tilin kautta - milloin ensimmäinen lasku saapuu?

Vastaus:

Ensimmäinen lasku tilauksestasi ja tilillä suoritettavasta maksusta lähetetään sähköpostitse 17. päivänä, laskun  eräpäivänä seuraavan kuukauden 3:s päivä.

Esimerkki 1: Tilauksesi lähetetään meiltä 20. marraskuuta, täten ensimmäinen laskusi tulee 17. joulukuuta mennessä eräpäivänä 3:s tammikuuta.

Esimerkki 2: Tilauksesi lähetetään meiltä 2. helmikuuta, ensimmäinen lasku saapuu 17. helmikuuta ja eräpäivä on 3. maaliskuuta.

Ellet ole saanut laskua tai muissa laskutuskysymyksissä – ota yhteyttä Avardaan:
Sähköposti: asiakaspalvelu@avarda.fi
Puhelinnumero: 09-253 27 100
Omat Sivut: omatsivut.avarda.fi

Olen valinnut Avarda laskun, mutta haluankin osamaksu vaihtoehdon, miten menettelen?

Vastaus:

Voit maksaa koko laskusumman kerralla tai myöhemmin hakea maksun jakamista pienempiin osiin, jolloin ostosi siirretään tilille. Pienin maksettava osamaksu summa ilmoitetaan laskussa. Ota yhteyttä Avardaan, jos jokin on epäselvää.

Sähköposti: asiakaspalvelu@avarda.fi
Puhelinnumero: 09-253 27 100
Omat Sivut: omatsivut.avarda.fi